خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهر قزوین؛

ولایت پذیری شاخصه حزب الله و سید مقاومت است 

ولایت پذیری شاخصه حزب الله و سید مقاومت است 
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خضری عنوان کرد: آنچه حزب الله را به این جایگاه رساند، ولایت فقیه است و سید مقاومت تحت امر ولی امر مسلمین بود.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۶۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

قزوین_به گزارش بسیج، نشست بصیرتی سیاسی خواهران پایگاه مطهره امامزاده علی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خضری امام جمعه موقت شهرستان قزوین برگزار شد.

 

حجت الاسلام خضری ضمن گرامیداشت مقام سید مقاومت، بیان کرد: اگر خدای متعال می خواست مالک اشتر را مانند کوهی خلق کند، چون قله بلندی بود. شهید سید حسن نصرالله هم مصداق همان قله بود. همان طور که جناب مالک ذوب در امام علی(ع) بود، شهید مقاومت هم برای حزب الله لبنان و در آن راه بود.

 

وی گفت: سید حسن نصرالله به سران عرب گفت: آنچه حزب الله را به این مقام رساند ولایت فقیه است و سید مقاومت تحت امر ولی امر مسلمین بود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین خضری در ادامه افزود: دلیل موفقیت ما، داشتن نایب امام زمان(ع) است، ما باید قدر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را بدانیم و به وجود رهبری مقتدر افتخار کنیم. سید حسن نصرالله گفته بود بعد از جنگ سی و سه روزه، اسرائیل قصد حمله به ایران را داشت اما وجود رهبر معظم انقلاب به ایران عزت و اقتدار و آبرو داد.

 

امام جمعه موقت قزوین در ادامه به نامه ای که شیخ بزرگ اهل سنت به شهید نصرالله نوشته بود اشاره کرد و گفت: سید مقاومت باعث افتخار ماست و این نعلینش را به چشم بمالید،نابینا را شفا می دهد. آن قدر سید نصرالله در دل ها نفوذ کرد که باعث شیعه شدن دو شهر صور و صیدا شد. شیعه امروزه حرف اول را می زند. اسرائیل سگ هار است وقدرتش در پول وسلاح است و هیچ دستاوردی ندارد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین خضری خاطرنشان کرد: خداوند متعال می فرماید؛ مومن کسی است که با مال و جانش معامله می کند. امروز روز یاری فلسطین مظلوم و قهرمان است. غزه تعداد پنجاه هزار شهید شامل زنان کودکان را تقدیم محور مقاومت کرده است. دشمن در پی تفرقه انگیزی بین شیعه و سنی است و قصد نابودی شیعه را دارد. ما باید همواره یاریگر مظلوم باشیم و از مظلوم دفاع کنیم. غزه آماج حملات دشمن قرار دارد و اگر تدابیر سید مقاومت و مقام معظم رهبری نبود شاید اوضاع غزه بدتر از حال حاضر بود. کلیت دفاع مقدس یک چیز است و تنها مربوط به دیروز و امروز نیست؛ بلکه مربوط به فردا هم هست مدافعان حرم اگر نبودند امروز در تمام دنیا جنگی مانند غزه و یا شاید بدتر هم رخ می داد.

 

امام جمعه موقت شهرستان قزوین در پایان گفت: دشمن همواره به دنبال ایجاد هراس و وحشت بین مردم است، مانند کرونا هراسی و واکسن هراسی که قصد داشتند ما در این تجمعات حضور نداشته باشیم اما امروز ما به برکت خون شهدا و رشادت و جانفشانی این عزیزان امنیت و آرامش داریم. ما باید قدردان زحمات نیروی های جان بر کف نظامی همچون سپاه باشیم. زیرا سپاه غیور و همیشه در صحنه به فکر مظلومان سراسر دنیاست و ما باید همیشه پیشتیبان و یاور ولایت فقیه، سپاه، شهیدان و خانواده معظم شهدا باشیم و از زحمات آنها قدردانی کنیم و یاد و خاطرات شهدا را همواره زنده نگه داریم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار